Үргэлжлэл

10. Ерөнхийдөө энэ харийн хүмүүсийн хажууд амьдрах явдал тийм ч таатай бус байх нь ойлгомжтой болсон. Гол зарчим, үндсэн чиглэл, ерөнхий үзэл, мөн чанар миний ирээдүйг тодорхойлж, аз жаргалын түлхүүр болох учиртай. Чин сэтгэлээсээ, үнэн сүнснээсээ хийгээгүй зүйл хүчгүй хуурамч байх болно. Амжилтанд хүрэхийн тулд зоригтой бай.

11. Бороо орох, бороонд алхахад уулзаж танилцаж байсан охидуудынхаа тухай бодох юм. Гунигтай ч гэсэн дурсамжууд минь оршиж буйг ойлгуулах юм. Магадгүй би тэднийг ойлгох, ойлголцох түвшинд хүрээгүй байжээ. Миний бодол санааг, зүрх сэтгэлтэй маань холбож буй бага боловч дурсамжууд минь.

12. Pain is nothing for our purpose . Хэд хоногийн өмнө би өлсөглөн зарласан. Өлсөөд байгаад байж болох л байсан. Хэрэв би эрүүл мэндээр хохирвол зорилгодоо хүрч чадахгүйд хүрнэ. Амьтад жирийн инстинктээр амьдардаг. Тэд өлсөглөнг тэвчин, хоол олдвол тэрийг идэлгүйгээр хажуугаар нь алхана гэж үгүй билээ. Humans are simply not for pleasure . Хүмүүс зовлонг тэвчин бас жаргалыг тэвчин зорилогодоо хүрэхийн тулд бүгдийг хийдэг.

No comments:

Post a Comment

Comment as хэсгээс Name/URL эсвэл Anonymous -г сонгон сэтгэгдэл оруулвал хялбар байх болно.